loading...
پایگاه آموزشی اشتغال زایی
آخرین ارسال های انجمن
پیمان بازدید : 1022 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (3)

پایگاه اشتغال زایی

با سلام

از بدو تاسیس این پایگاه، سعی شده که در موضوعاتی با پایه ی اشتغال زایی تمرکز شود و در این مدت به موضوعات کلی پرورش قارچ،شترمرغ،بلدرچین،کرم و تولید ورمی کمپوست پرداخته شده است.

علاوه بر اشتراک مقالات مرتبط، با توجه به نظرات کاربران این نیاز سنجیده شد که باید بخشی هم برای پاسخگویی سوالات و استفاده از تجربیات دوستان برای کاربران دیگر لازم می باشد.

از این رو تصمیم گرفتیم، از دوستانی که تجربه در موضوعات پرورش قارچ،بلدرچین،شترمرغ،کرم و تولید ورمی کمپوست و ... دارند دعوت کنیم که  مارا در بحث گسترش اشتغال زایی همیاری کنند.

+دوستان میتوانند در هریک از موضوعاتی که علاقه دارند مانند نوشتن مقالات، تجربیات شخصی، تجربیات صنعتی، عکس و فیلم و پاسخگویی به سوالات با ما به همکاری بپردازند.

+در مقابل هم برای جبران این محبت، این پایگاه به تبلیغ کسب و کار شما مانند معرفی محصول، حق مشاوره خصوصی و ... بصورت توافقی می پردازد

از دوستانی که مایل هستند به همکاری تقاضا می شود، از طریق قسمت نظرات همین پست و یا آدرس ایمیل cartio@gmail.com در تماس باشند.

تشکر

 

پیمان بازدید : 23582 پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (11)

پرورش قارچ

در این مطلب به اصول قفسه بندی سالن های قارچ پرداخته می شود، چینش و انتخاب نوع قفسه یکی از عوامل مهم در سالن پرورش قارچ می باشد به صورتی که با قفسه بندی صحیح می توانید از اتاق های کوچک هم نهایت استفاده را ببرید.

پیمان بازدید : 6024 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)

بیماری قارچ خوراکی

این کتاب در 25 صفحه و بصورت کتاب الکترونیکی (PDF) برای شما آماده شده است، و به شناسایی ،راههای پیشگیری و درمان بیماری های قارچ های خوراکی می پردازد.

پیمان بازدید : 11787 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (12)

پرورش قارچ

در این فیلم که به مدت 15 دقیقه از سالن پرورش قارچ فیلمبرداری شده به آموزش مراحل پرورش قارچ همراه با توضیحات کامل و همچنین تولید کمپوست می پردازد.در این فیلم به عناوین دیگری مانند مزایای پرورش قارچ، ارزش غذایی، فرمول استاندارد برای تهیه کمپوست قارچ دکمه ای و مشخصات یک کمپوست مطلوب هم پرداخته می شود.

پیمان بازدید : 3988 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

تولید قارچ صنعتی-Northway mushrooms

این فیلم از شرکت ایرلندی Northway mushrooms فیلم برداری شده است، در این فیلم بصورت خلاصه و تاثیرگذار به آموزش های لازم در چهار قسمت با عناوین تهیه کمپوست، پرورش و چیدن قارچ، توزیع و بسته بندی و برپایی نمایشگاه پرداخته است.

متن های انگلیسی درون فیلم توسط پایگاه اشتغال زایی ترجمه شده و تدوین های لازم برای درک بهتر این فیلم آموزشی برای شما علاقه مندان انجام گرفته است، مدت زمان این فیلم 12 دقیقه است و با فرمت MP4 برای دانلود آماده شده است و همچنین می توانید بصورت آنلاین آن را تماشا کنید.

پیمان بازدید : 4118 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

پرورش قارچ صدفی

هریک از محصولات تولیدي از ابتداي راه اندازي فرایند تولید تا ورود مواد اولیه و سایر منابع و در نهایت رسیدن آن به دستمشتري، هزینه هایی مانند هزینه هاي آماده سازي، مواد اولیه و دستمزد، استهلاك و غیره را ایجاد می کنند.

همه موارد مذکور ازجمله مواردي هستند که بهاي تمام شده محصولات تولیدي از آن ها تشکیل یافته است. تولید کنندگان براي برنامه ریزي ها وتصمیم گیري هاي خود نیازمند اطلاعاتی از جمله بهاي تمام شده برآوردي محصولات تولیدي می باشند و با استفاده از ایناطلاعات میزان تولید، فروش، درصد سود، هزینه ها و برنامه تولیدات خود را برنامه ریزي کرده و مورد کنترل قرار می دهند.

دراین پروژه ضمن اشاره به روش ها و مراحل مختلف پرورش قارچ صدفی، بهاي تمام شده این محصول محاسبه گردید و سعی بر آنشد تا عوامل تشکیل دهنده بهاي تمام شده به طور مجزا نشان داده شود و توجیه پذیر بودن اجراي این طرح در سطح شهرستان گلپایگان اثبات شود. اطلاعات جمعوري شده در این پروژه از مشاهدات پژوهشگر در مکان هاي مرتبط، مصاحبه با صاحب نظران و تولید کنندگان محصول مورد نظر، پرسشنامه و همچنین از بررسی اسناد و مدارك موجود به دست آمده است. 

این طرح در قالب فایل PDF در 18 صفحه برای شما آماده شده است

 

پیمان بازدید : 3073 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (1)

نرم افزار اندروید آموزش پرورش قارچ

این نرم افزار برای گوشی و تبلت هایی که دارای سیستم عامل اندروید هستند قابل نصب می باشد.در این نرم افزار با سر فصل های گوناگونی به آموزش پرورش قارچ پرداخته می شود.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 805
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6023
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 112
  • بازدید امروز : 349
  • باردید دیروز : 385
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,820
  • بازدید ماه : 5,632
  • بازدید سال : 60,222
  • بازدید کلی : 3,585,693