loading...
پایگاه آموزشی اشتغال زایی
آخرین ارسال های انجمن
پیمان بازدید : 11787 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (12)

پرورش قارچ

در این فیلم که به مدت 15 دقیقه از سالن پرورش قارچ فیلمبرداری شده به آموزش مراحل پرورش قارچ همراه با توضیحات کامل و همچنین تولید کمپوست می پردازد.در این فیلم به عناوین دیگری مانند مزایای پرورش قارچ، ارزش غذایی، فرمول استاندارد برای تهیه کمپوست قارچ دکمه ای و مشخصات یک کمپوست مطلوب هم پرداخته می شود.

پیمان بازدید : 13520 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (8)

پرورش بلدرچین

در این فیلم کارشناس با در اختیار گذاشتن اطلاعات و آموزش های لازم، شما را با فرآیند پرورش بلدرچین آشنا می کند.این فیلم به مدت 14 دقیقه برای دانلود آماده شده است.

پیمان بازدید : 4090 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

پرورش شترمرغ

این فیلم، گزارشی از پرورش دهندگان شترمرغ در استان های اصفهان، لرستان و کردستان می باشد.در این فیلم با مراحل پرورش آشنا خواهید شد.این فیلم با در اختیار گذاشتن اطلاعات مفید در زمینه های مختلف پرورش شترمرغ کمک شایانی در این زمینه به شما می کند.این فیلم در مدت 28 دقیقه برای دانلود قرار داده شده است.

پیمان بازدید : 14396 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (2)

طرح توجیهی پرورش بلدرچین

 درکشور ایران پرورش بلدرچین گوشتی و تخمگذار ی از صنایع نوپایی است که در امتداد پرورش مرغ گوشتی و تخمگذار فعالیت می کند . بیشترین فعالیتی که درمورد بلدرچین درکشور ما صورت گرفته مربوط به پرورش بلدرچین گوشتی بوده و تولید تخم آن از اهمیت کمتری نسبت به گوشت آن برخوردار بوده و امروزه با گذشت زمان تولید کنده ها به سمت تولید تخم این پرنده روی آورده اند که هم اکنون درنقاطی از کشور تخم این پرنده تولید و به مصرف می رسد ولی این تولیدات به صورت انبوه نیست و تولید کنندگان درواحدهای کوچک مشغول به تولید تخم این پرنده هستند که تولیدات آنها درمنطقه های که توید می کنند مصرف می شود .

درمورد پرورش بلدرچین گوشتی فعالیت هایی در بعضی از استانهای کشور انجام گرفته از جمله استان یزد و شهر میبد که بیشترین فعالیت را دراین صنعت دارا می باشد . و استانهایی دیگر مثل تهران ، کرج ، مشهد ؛ قم ؛ اصفهان ، کاشان ، شیرازدر رده های بعدی قرار می گیرند . و در ضمینه تولید تخم بلدرچین استانهایی که تولید گوشت دارند متعاقباً تخم آن را هم تولید می کنند ولی با این تفاوت که تولید آنها درضمینه تخم بلدرچین کم است . 

دو طرح توجیهی پرورش بلدرچین در قالب PDF برای شما آماده شده است.

پیمان بازدید : 6945 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

پرورش شترمرغ

چکیده 

توسعه تجارت گوشت و مواد پروتینی از منابع جدید از جمله شتر، کروکدیل ، خرگوش ، کانگورو ، میگو ، شترمرغ و ... در دو دهه اخیر مورد توجه کشورها قرار گرفته و با توسعه تجارت این محصولات الگو های جدید تغذیه ای در دنیا در حال شکل گیری است .

با افزایش تقاضا برای گوشت و محصولات جانبی شترمرغ ، تولید ، پرورش و تجارت شترمرغ در برخی از کشورها از جمله ایران مورد توجه قرارگرفته است .در ایران، طی برنامه سوم توسعه با واردات تعدادی جوجه شترمرغ به کشور، صنعت شترمرغ به عنوان مبنع جدید تامین پروتئینی شکل گرفت و اقبال بخش خصوصی از این صنعت نوپا ،روند سرمایه گذاری و توسعهی این صنعت را تسریع نمود.

بخش خصوصی در این زمینه بدون اتکا به حمایت های دولتی نسبت به واردات جوجه و پرورش و نگهداری آن به عنوان یک صنعت نوظهور اقدام نموده است، و توسعه این صنعت بدون فراهم سازی زیر ساخت ها و بدون پشتوانه علمی و تحقیقاتی و شناخت از شرایط زیست محیطی ، اصلاح نژاد ،تغذیه ،بهداشت و بیماریها و.. دامنه فعالیت این صنعت در سراسر کشور گسترش یافته است.

فقدان پشتوانه های علمی و تحقیقاتی ، و عدم شناخت و دسترسی به فن آوریها و شیوه های علمی برای تولید و عدم تکمیل زنجیره تولید ، فرآوری و بازار ، برقیمت تمام شده و کیفیت محصول تولیدی تاثیر نا مطلوب گذشته است در این تحقیق تلاش گردید ، با توجه به شرایط تولید در کشور قیمت تمام شده ی هر کیلو محصول تولیدی شترمرغ و متغیرهای اثرگذار برقیمت تمام شده و سهم هر یک از این متغیرها نیزمورد شناسایی قرارگیرد و با تحلیل حساسیت هر یک از متغیرها ، راهکارهای لازم برای کاهش هزینه ها و ارتقاء بهره وری در این صنعت ارائه شود

این ارزیابی در قالب فایل PDF در 20 صفحه برای دانلود قرار داده شده است

 

پیمان بازدید : 4939 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (1)

پرورش شترمرغ

در این مطلب بصورت کلی به نحوه آغاز یک پروژه پرورش شترمرغ می پردازیم و به فاکتور هایی مثل انتخاب زمین، نحوه گرفتن مجوزهای قانونی، انواع مدیریت، طراحی ساختمان و تاسیسات پرداخته می شود.

پیمان بازدید : 4194 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

پرورش شترمرغ

در این مقاله بصورت کامل و جامع به آموزش پرورش شترمرغ پرداخته می شود،عناوینی مانند اقلیم، روش های پرورش، رفتار شناسی، تغدیه ، تولید مثل ، عوامل اقتصادی و هزینه ها و درآمد ها مورد بحث قرار گرفته شده است.

پیمان بازدید : 3988 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

تولید قارچ صنعتی-Northway mushrooms

این فیلم از شرکت ایرلندی Northway mushrooms فیلم برداری شده است، در این فیلم بصورت خلاصه و تاثیرگذار به آموزش های لازم در چهار قسمت با عناوین تهیه کمپوست، پرورش و چیدن قارچ، توزیع و بسته بندی و برپایی نمایشگاه پرداخته است.

متن های انگلیسی درون فیلم توسط پایگاه اشتغال زایی ترجمه شده و تدوین های لازم برای درک بهتر این فیلم آموزشی برای شما علاقه مندان انجام گرفته است، مدت زمان این فیلم 12 دقیقه است و با فرمت MP4 برای دانلود آماده شده است و همچنین می توانید بصورت آنلاین آن را تماشا کنید.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 805
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6023
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 112
  • بازدید امروز : 324
  • باردید دیروز : 385
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,795
  • بازدید ماه : 5,607
  • بازدید سال : 60,197
  • بازدید کلی : 3,585,668